1.  همه ی ما دیکشنری های گوناگون فرانسه زیاد داریم که مثلا توش نوشته که happy چی میشه یا birth چی میشه . اما تو کدومش نوشته که Happy_birthday چی میشه ؟!
  2. مثلا شما می دونید که تخم مرغ میشه oeuf و آبپز کردن هم میشه bouillir . اما آیا می دونید که تخم مرغ آبپز میشه : l’oeuf à la coque  ؟
  3. این کتاب همونجور که خودش هم میگه phrasebook است. یعنی بجای لغتنامه میشه به این کتاب عبارت نامهگفت . این کتاب شامل هزاران جمله ی آماده است که حفظ کردن اونها به تقویت مکالمه و جمله سازی شما خیلی کمک میکنه.
بخش اول کتاب شامل جملاتی کاربردی  (با تلفظ) در موقعیت های زیر است:
  •  بانک ، رزرو اطاق در هتل، کرایه کردن خودرو، اتصال به اینترنت (مثلا در کافی‌نت) ، جهت شناسی ، اورژانس ، گپ با دوستان ، سلامتی، دفتر پست، خرید ، رستوران ، در سفر ، …
بخش دوم کتاب :(حدود 100 صفحه) شامل هزاران عبارت کوتاه و بلند و جمله انگلیسی همراه با معادل فرانسوی شان است. این بخش معرکه است.
بخش سوم کتاب: (حدود 80 صفحه) شامل هزاران عبارت فرانسه و معنی انگلیسی آنهاست. مثلا در اینجا شما عبارتی مثل bande magnétique را می بینید که همون نوار کاست خودمونه !
بخش چهارم کتاب: شامل توضیحاتی است که در منوی غذاها و نوشیدنی های فرانسوی مشاهده میکنید. مثلا اینکه فلان مرغ با الکل سرخ شده یا فلان نوشیدنی توش سرکه و فلان داره …
بخش پنچم کتاب: این بخش که How the Language works نام دارد شامل بخش های گوناگونی برای آشنایی با گرامر فرانسه است. آشنایی با انواع پیشوندها، ضمیرها، صفات (مقایسه ای و برتری) و قیدها، ضمائر مستقیم و غیر مستقیم، ضمائر انعکاسی، آشنایی با افعال، زمان های حال ساده ، گذشته کامل، گذشته استمراری، آینده، منفی ، امری ، سوالی، آشنایی با تاریخ و روزها و ماه ها و جملات کاربردی فراوان. آشنایی با اعداد عادی و ترتیبی .

دانلود کتاب از اینجا یا اینجا  13 مگ

دانلود فایلهای صوتی از اینجا  یا  اینجا 24 مگ